camerade قانون آمادگی برگزاری اخبار اجتماعی

camerade: قانون آمادگی برگزاری اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی زیاد کردن محسوس دما در نیمه غربی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع شرکت هواشناسی از زیاد کردن محسوس دما در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور تا آخر هفته خبر داد.

زیاد کردن محسوس دما در نیمه غربی کشور

زیاد کردن محسوس دما در نیمه غربی کشور

عبارات مهم : ایران

مدیرکل آینده نگری و هشدار سریع شرکت هواشناسی از زیاد کردن محسوس دما در استان های واقع در نیمه غربی کشور تا آخر هفته خبر داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و داده های هواشناسی، با اشاره به اینکه خلیج فارس در سه روز آینده مواج خواهد بود، اظهار کرد: امروز تا جمعه جهت استان های واقع در نیمه غربی کشور زیاد کردن محسوس دما رخ خواهد داد.

وی در ادامه گفت: طی دو روز آینده جهت استان های واقع در سواحل دریای خزر به خاص شرق مازندران، غرب گلستان و بعضی از نقاط استان های واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز ، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد آینده نگری می شود.

زیاد کردن محسوس دما در نیمه غربی کشور

مدیر کل آینده نگری و هشدار سریع شرکت هواشناسی تاکید کرد: طی سه روز آینده جهت بعضی از نقاط سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شرق و جنوب فارس رگبار و رعد و برق و در بعضی از ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک به خاص جهت زابل آینده نگری می شود.

به گفته وظیفه جهت فردا و بعد فردا (پنجشنبه و جمعه چهارم و پنجم مرداد ماه) جهت بعضی نقاط غرب و جنوب غرب وزش باد و گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع شرکت هواشناسی از زیاد کردن محسوس دما در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور تا آخر هفته خبر داد.

این کارشناس شرکت هواشناسی در آخر با اشاره به اوضاع هوا پایتخت، گفت: آسمان پایتخت کشور عزیزمان ایران فردا (پنجشنبه چهارم مرداد) کمی ابری، در بعد از ظهر نیمه ابری، در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد آینده نگری می شود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت کشور عزیزمان ایران در این روز 41 و 27 درجه سانتیگراد خواد بود. همچنین پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز جمعه (پنجم مرداد ماه) صاف، در بعدازظهر نیمه ابری و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد آینده نگری می شود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز جمعه 41 و 26 درجه سانتیگراد خواهد بود.

واژه های کلیدی: ایران | همراه | هواشناسی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار